Loving Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu Loving Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

Loving Malta

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

18 Maart 2013 | Malta, Sliema

Malta wordt steeds beter. Het weer, mijn vrienden, het uitgaan, de stage en mijn kook kunsten.

Ik had verteld over Merel, mijn Nederlandse collega! Buiten haar heb ik nog veel meer andere Nederlandse vrienden Denise, Stephanie, Roos, Fransien, Janet, Floor, Davita, Marjan, Joep, Robert, Shannah, Sharleen, Lisa, Maaike, Anke, Katinka, Tom, Cassie, Dominique en Suzan! We doen heel veel leuke dingen samen. En morgen gaan we bijvoorbeeld met een groep naar het strand en daarna lekker uiteten!

Morgen is het hier St. Joseph day, dus dan ben ik lekker vrij!

Het weer wordt ook steeds beter, ik zat net even 5 minuten op me balkon en had al rode wangetjes! Ik moet toch maar even zonnebrand gaan kopen zo!

Dinsdag komen papa en mama alweer en als het goed is blijft het weer zoals nu dus dat is helemaal perfect! Ook komen Tamara & Maik in april en vanaf 1 april beginnen de boot feesten weer dus dat betekent iedere week 1 avond een bootfeest met een DJ aan boord, van 7 - 12, studenten betalen 22 euro en dan hebben ze een 5 uur lange trip met de boot naar Comino (Blue Lagoon) en daar kunnen ze zwemmen/drinken/eten en dat alles is onbeperkt. Dus dat is 1 van de dingen waar ik hun in ieder geval mee naar toe neem!

Ik ga nu even boodschappen doen maar ik moest even kwijt dat ik toch echt wel heel gelukkig ben in Malta! (L)

  • 18 Maart 2013 - 17:13

    Ilse:

    Je maakt mij vast niet jaloers!

  • 18 Maart 2013 - 22:38

    Mammie:

    Lieverd ik kan niet wachten,heb er erg veel zin in.
    Dikke kus xx

  • 19 Maart 2013 - 16:50

    Simone:

    Lieve Carmen,

    Lekker vrij vandaag en heerlijk genieten van het mooie weer.
    Ben best jaloers op je:-)
    Over een weekje zijn je paps en mams bij je, heerlijk vooruitzicht.
    Geniet ervan.

  • 19 Maart 2013 - 17:18

    Oma En Opa:

    He liefje , fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt op malta,wij hebben het ook heerlijk, prachtige natuur mooi weer dus je snapt dat wij ook genieten. Veel plezier met je pappie en mammie en tot horens hele dikke kus van ons!,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 12427

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: