Nog 3 maanden - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

05 Maart 2013 | Malta, Sliema

Het is al weer een tijd geleden dat ik mijn laatste verslag heb geschreven! Ik ben nu iets langer dan een maand in Malta en heb dus nog 3 maanden te gaan. Ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin en het weer wordt ook steeds beter dus dat is positief! Zondag gaat het 23 graden met zon worden! Dan ben ik de hele dag vrij dus ga ik heerlijk zonnen!
Helaas gaat de temperatuur daarna weer naar beneden naar 12 tot 15 graden met regen.. Dat is wel het nadeel van hier, je hebt alle seizoenen in een week, soms zelfs in 1 dag.

26 Maart komen papa en mama langs!! Dat vind ik heel :) Dan gaan we allemaal leuke dingen doen en hun hotel zit nog geen 5 minuten lopen van mij af, dus dat is ideaal!

Op mijn stage gaat ook alles nog goed. Ik maak al iets minder uren dan eerst, maar toch nog 45 uur gemiddeld. Dit gaat binnenkort minder worden want ik heb sinds gisteren een nieuwe collega, Merel, uit Nederland! We kunnen het heel goed vinden en hebben al veel leuke dingen gedaan samen. We zijn ook van plan om samen opdrachten te gaan vervullen. Zelf ga ik ook bezig met mijn stage opdrachten voor school, want aan het werk op mijn stage heb ik tijdens de uren op het kantoor niet genoeg. Het enige wat ik moet doen zijn foto's op Facebook taggen, posters maken en op Facebook zetten, updates doen van activiteiten op Facebook, statistieken van de pagina bijhouden, zoveel mogelijk nieuwe vriendschapsverzoeken scoren.. Het is wel leuk om te doen, maar ik vind het ook leuk om iets verder te kijken omdat ik wel meer kan dan alleen dat.

De afgelopen weken heb ik erg veel nieuwe mensen leren kennen, veel Nederlanders vooral! Dat is heel leuk! Leuke feesten gehad. Maar ook veel afscheidfeesten en daar komen er nog veel meer van aankomende tijd.. dat is minder, want ik heb nu net iedereen leren kennen!

Zondag heb ik een piercing aan de bovenkant van mijn oor laten schieten, dus heb nu een klein glinsterend diamantje!

Ik zou graag alles op papier willen zetten wat ik allemaal heb gedaan, alle activiteiten, nieuwe mensen, ervaringen, leer momenten.. Maar dan ben ik nog even bezig! Ik beloof dat ik snel weer een reisverslag toevoeg!

Liefs xx

  • 05 Maart 2013 - 15:58

    Oma En Opa:

    He carry, wat heb je toch een zware stage geniet ervan. .wij hebben ook zee wisselend weer maar we genieten ook
    Veellefs uit arokko

  • 05 Maart 2013 - 19:12

    Simone:

    lieve Carmen,

    Erg leuk om weer een verslag van je te lezen.
    Je maakt een hele leuke en intensieve tijd mee, wat een mensen
    heb je leren kennen.
    Jammer dat je van sommige ook weer afscheid moet nemen.

    Fijn dat je ouders eind maart naar je toe komen, kunnen ze in het eggie
    zien waar je woont en werkt.

    Geniet van het heerlijke weer wat er aan komt, vandaag bij ons 15 graden!
    Heerlijk buiten in de zon geluncht.

    dikke knuffel van ons
    Henk en Simone

  • 06 Maart 2013 - 08:58

    Mark:

    Hoi car
    Wat een ontzettend stoer verhaal weer. Ik kan niet wachten om naar Malta te komen om je weer te zien. Dat dingetje in je oor hebben we het nog wel over :-)
    Veel plezier verder en 2 wekkers zetten hè. 1 zo dat je er niet bij kan vanuit bed. Of wil je dat ik je wakker bel elke dag.
    Groetjes
    Paps

  • 06 Maart 2013 - 17:03

    Sacorma:

    hey Carmen,
    leuk weer alles te lezen en de foto's te zien. Wat een geweldig avontuur daar.. en dat noemen ze dan stage! En binnenkort ook allemaal gezellige visite op Malta. Hier heeft de zon ook al heerlijk geschenen, de eerste kleur zit erop. Meid, succes met alle plannen. Keep on going.
    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 12431

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: