Nog 13 dagen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu Nog 13 dagen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

Nog 13 dagen!

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

16 Januari 2013 | Nederland, Deventer

Hoi !!!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vlieg ik over 13 dagen naar Malta waar ik 4 maanden stage ga lopen! Ik ga hier mijn eind stage vervullen op een Engelse school, AM Language.

De taken waar mijn stage uit bestaat zijn o.a. promotie materiaal ontwikkelen, marketing research, studenten informeren van activiteiten etc., mee met activiteiten, terugkoppelen van feedback van de studenten naar de Leisure Manager en nog veel meer!!

Ik ga hier wonen in een studentenhuis met nog 5 andere van verschillende nationaliteiten. Ook ga ik hier een Engelse cursus volgen om tijdens mijn stage de taal goed te spreken!

Ook ben ik vanaf 1 februari t/m 28 mei niet bereikbaar op mijn huidige telefoonnummer (ik laat mijn abonnement tijdelijk stopzetten i.v.m. de kosten). De telefoonnummers (1 Nederlandse en 1 Maltees nummer) krijgen jullie nog van mij!

Via deze website kunnen jullie mijn avontuur (reisverslagen, foto's etc.) meelezen!

Liefs,
Carmen

  • 16 Januari 2013 - 19:15

    Irma De :

    Haai,
    ik ga 20 april ;) wie weet zie ik je daar,
    spannend.

    Groetjes Irma

  • 17 Januari 2013 - 13:45

    Carmen Meijer:

    Oh lekker!! Ja zou leuk zijn!

  • 19 Januari 2013 - 11:28

    Mark:

    ik ga je zo missen :-(
    snik
    je papsie

  • 19 Januari 2013 - 19:36

    Henk:

    @mark
    moet je snel een weekend plannen richting Carmen :-)
    @carmen
    succes daar, zien uit naar je berichten.
    hartelijke groet Simone en Henk

  • 23 Januari 2013 - 17:49

    Ronald Ter Beek:

    Hej Carmen, bij deze heel veel plezier gewenst. Geniet van deze unieke ervaring! En het is er ook nog eens een keer erg lekker weer!!
    Ronald ter Beek

  • 24 Januari 2013 - 00:22

    Frank:

    check de bussen daar helemaal top.
    Bijzondere plek meet heeeeel veel historische nationaliteiten.
    Daarom leuke wist u datjes te vinden.
    Have fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 12434

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: