1st Day at work - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu 1st Day at work - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

1st Day at work

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

04 Februari 2013 | Malta, Sliema

Vandaag is mijn eerste stage dag begonnen en ik vind het nu al helemaal geweldig! Ik zit op de Leisure Department en mijn functie is Social Coordinator. Daarbij heb ik een keykoord met een pasje met 'Staff' en de functie haha!

De bedoeling van mijn functie is dat ik veel in contact ben met studenten, met hun mee ga met de activiteiten. Deze week loop ik mee met Cheyenne, die hier werkt, maar wie weet dat ik daarna wel mijn eigen activiteiten krijg! Ik heb in totaal 3 collega's: Cheyenne, Anna, Heesu en Rossella. Albert is mijn baas en die is heel aardig!

Zoals deze week ga ik met verschillende activiteiten mee:
Maandag: 20.30 - 21.00 Late orientation walk at Sliema.
21.00 - Late Drink at SOHO
Dinsdag: 20.00 - 22.00 Movie night
22.00 - Late Chill out at TexMex
Woensdag: 14.45 - 18.00 Valletta + 5D Show
19.00 - 21.00 Traditional Maltese Diner
Vrijdag: 19.00 - 21.00 Go Karting
Zaterdag: 21.00 - 05.00 Carnaval in Gozo

Zelf ga ik vrijdag avond nog naar het afscheidsfeest van Valerie uit Italië. Zij gaat zaterdag naar huis. En die zondag is er een Sunday Market Tour in Marsaxlokk. Daar kun je heel goedkoop vis, groente etc halen!
Die zondag kan je ook met dolfijnen zwemmen, alleen dat kost helaas €99 dus dat is iets boven mijn budget.

Ik mocht nu even 1,5 uur naar huis omdat zij een meeting met de directeur hadden. Het scheelt dat ik tegenover de school woon! Dus ik ben even een broodje tomaat, mozzerella en pesto aan het eten!

Ook moet ik nog een test maken voor de gratis Engelse cursus die ik hier mag gaan volgen. Ik zou 1 week krijgen maar net zei mijn baas dat ik ook wel langer kon! Dus dat zou leuk zijn.

  • 04 Februari 2013 - 14:48

    Oma:

    He meisje,
    Wat een zwaar programma , allemaal leuke dingen, uitjes, feestjes !
    Het is wel echt een baan voor jou.klinkt heel leuk
    We zijn blij dat je het al zo snel helemaal naar je zin hebt.
    Bedankt voor je verhaaltjes dikke kus oma en opa

  • 04 Februari 2013 - 15:05

    Mark:

    wat een leven. Helemaal voor elkaar, je hebt van je hobby je beroep gemaakt. xx papsie

  • 04 Februari 2013 - 16:34

    Denise:

    Wooow, jaloers op jou stage!
    Maar als jij met al die activiteiten mee gaat, kan ik natuurlijk ook niet achterblijven.
    Zal vanavond maar eens een planning maken waar ik allemaal mee heen wil :P
    Kun jij mij begeleiden, haha.
    X

  • 04 Februari 2013 - 19:51

    Simone:

    He Carmen,

    Stage??
    Lijkt eerder op lekker uitgaan en veel zien en genieten.
    Toerist op Malta!

    Wat moet je overdag doen? Alleen je voorbereiden op de avond,
    of begin je gewoon later op de dag.

    Heel veel succes deze week, geniet ervan.

    liefs
    Simone

  • 04 Februari 2013 - 22:29

    Mama:

    Hè lieve schat,
    Wat een leuke dingen allemaal.ik ben heel blij dat je het zo naar je zin hebt. Ook erg prettig dat je leuke,aardige collega,s hebt. Ik zal morgen een paar gerechten op de mail zette.
    Je kunt misschien zelf ook kijken op ah.nl. Nou tot snel via Skyp. Dikke knuffel mama.

  • 05 Februari 2013 - 19:09

    Dorenda:

    Duidelijk het verkeerde beroep gekozen, dus jaloers maar leuk dat je zo geniet
    Gr. Dorenda

  • 09 Februari 2013 - 20:03

    Rieneke:

    Hee Carmen
    Klinkt allemaal erg leuk en gezellig.
    Jij vermaakt je daar wel.
    Ik hoop voor je dat je die Engelse cruces mag volgen zou niet gek zijn.
    Pas goed op jezelf en heel veel plezier.
    Ga je wel een beetje volgen en hoor de verhalen wel via je moeder.
    Dikke X en knuffel
    Rieneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 12420

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: