Laatste dag in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu Laatste dag in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Malta

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

27 Mei 2013 | Malta, Sliema

Het is dan echt zo ver, hoe onwerkelijk het ook lijkt, morgen zit ik weer (inclusief kut weer) in Nederland. Terug bij mijn ouders, familie en vriendinnetjes!

Ik ga het hier echt verschrikkelijk missen..

In 4 maanden tijd ben ik een ander persoon geworden en heb ik zoveel dingen geleerd! Ik heb nieuwe vrienden gemaakt met wie ik zeker weten nog heel lang vrienden blijf! Zonder hun zouden deze 4 maanden niet hetzelfde zijn geweest. Dankzij hun heb ik een onvergetelijke ervaring achter de rug. We hebben zoveel gelachen en genoten, leuke dingen gedaan en zelfs niet zulke leuke dingen meegemaakt. Ik hou van jullie !!!

Nu zit ik in het zonnetje bij een wifi punt omdat mijn appartement van mijn laatste week met lief vriendinnetje Nadia geen wifi heeft.

Vanmorgen ben ik mijn laatste dag vroeg begonnen met een afspraak bij de tattoo shop! Het is nu officieel, Learn Grow Progress staat op mijn rug getatoeëerd! Het deed gelukkig geen pijn, alleen een niet zo'n prettig gevoel als ze met zo'n naald over je ruggengraat gaan!
De woorden Learn Grow Progress staan voor het volgende:

De gedachte is dat je je hele leven leert en groeit als persoon en je maakt de progressie tot de persoon die je wilt zijn. En sinds Malta weet ik wie ik ben en wat ik wil.

Vanavond ga ik de avond afsluiten met een etentje met al mijn vriendjes en vriendinnetjes en daarna drankjes doen in het super leuke uitgaansgebied van Malta! Morgen vroeg vlieg ik om 07.05 en land ik om 10.15 in Nederland.
Het is zo onwerkelijk en ik wil het eigenlijk ook nog niet echt als werkelijkheid zien.

Ik heb hier vrienden van over de hele wereld leren kennen en de culturen hebben me ook laten inzien dat overal zo verschillend is en dat het niet overal zo makkelijk is als in Nederland.

Ik wil ook mijn lieve papa & mama bedanken die het hebben mogelijk gemaakt dat ik deze 4 maanden levenservaring heb kunnen op doen!

Lieve familie en vrienden,
Morgen ben ik weer in Nederland en ik verheug me er op om jullie allemaal weer te zien! Jullie zijn van harte welkom morgen en de rest van de week. Zondag ga ik wel weer lekker hockeyen met mijn leuke teampje en donderdag een sollicitatie! Maar stuur en berichtje en je bent welkom!!

Vanaf maandag gaat het weer beginnen, werken bij de Albert Heijn, 4People en hopelijk bij SQ People in Apeldoorn!

Tot morgen Nederland <3

p.s. ik ben bang dat ik toch wel een traantje moet laten vanavond...


  • 27 Mei 2013 - 15:14

    Denise:

    (L)
    Je bent een schat Carmen!
    Laatste avondje, vind ik niet leuk.
    Ga je enorm missen maar we kunnen terug kijken op een geweldige tijd
    en ik ben heel blij deze samen met jou te hebben beleefd.
    Tot vanavond.
    XXXXX

  • 27 Mei 2013 - 15:46

    Merel Hoekstra:

    Aaaa carrie, je mag niet weg :( zal zo anders zijn zonder jou, ik ga je echt zo missen :( xxxxxx

  • 27 Mei 2013 - 19:44

    Sacorma:

    mooi slotverhaal Carmen. Wat heb jij een fantastische tijd gehad daar op Malta. Dat pakken ze je nooit meer af! Een giga ervaring rijker. Wens je nog een heerlijke avond met al je friends. Goeie reis naar huis. Ook daar zullen ze je met open armen ontvangen. Liefs, X

  • 27 Mei 2013 - 19:56

    Simone:

    Lieve Carmen,
    Geniet van de laatste avond op het mooie Malta.
    Van vrienden en vriendinnen om je heen.
    Morgen terug naar huis, met een lach en een traan.
    Veel plezier vanavond en goede terugreis.
    xxxjes Simone

  • 14 Augustus 2015 - 10:14

    Stefan Rooyackers:

    Hoi Carmen,

    Ik hoor dat je een stage zoekt, klopt dat?
    Kun jij mij een cv sturen
    stefan@stichtinggezondheid.nl

    Bedankt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1862
Totaal aantal bezoekers 12408

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: