Laatste stagedag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu Laatste stagedag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

Laatste stagedag

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

17 Mei 2013 | Malta, Sliema

Het is zo ver, mijn laatste stage dag is aangebroken. Deze zal ik vanavond afsluiten met mijn afscheidsfeestje in een club!
Dinsdag komt mijn vriendinnetje Nadia en dan hebben we lekker een weekje vakantie samen.

Ook heb ik helaas minder nieuws, gisteren en vandaag heb ik bezoeken gebracht aan het ziekenhuis, dokter en weer ziekenhuis.

Sinds dinsdag heb ik heel erg last van mijn gewrichten of pezen. Ik heb geen idee wat de oorzaak is maar wat ik wel weet is dat het verschrikkelijk pijn doet. Het begon dinsdag met mijn polsen, toen woensdag mijn polsen, linker enkel en rechter knie, toen donderdag kwam hier mijn rechter schouder en de binnenkant van mijn linker elleboog bij. Op dit punt ben ik naar het ziekenhuis gegaan, ik werd met tranen over mijn wangen met een emergency taxi naar de emerency afdeling gebracht waar niets emergency aan is, 1,5 uur gewacht en nog niet geholpen. Toen ben ik weggegaan en naar een dokter in een apotheek geweest. Deze beweerde dat het spierpijn was.....
Ik heb gelukkig wel ibuprofen waarmee ik de pijn kan verminderen maar alsnog is het niet ongevoelig.

Vanmorgen ben ik naar een privé ziekenhuis geweest en werd ik gelijk geholpen. Eerst volledig onderzocht op koorts, hoesten, verkoudheid, allergieën etcetera. De dokter kon niet zomaar vinden wat het was maar aan de hand van mijn klachten en een kleine temperatuurs verhoging besloot hij mij te laten testen op virussen, eerdere virussen/ziekte en reuma.

Hiervoor heb ik heel wat buisjes bloed moeten inleveren en €163 moeten betalen.....

Maandag krijg ik de uitslag en ik ben heel benieuwd wat het zou kunnen zijn.

Nu met de pijnstillers voel ik me redelijk oké maar alsnog uitgeput en verzwakt. Ben gelukkig verder de hele dag vrij. Dus ga zo slapen en dan hopen dat ik het vanavond vol houd. Mijn knieën en polsen zijn vandaag het enige waar ik last van heb, maar knieën zijn gewoon super vervelend met lopen en me polsen gebruik ik bij alles!

Ik hoop dat het snel over is en dat ik voor de volle 100% van mijn laatste 10 dagen in Malta kan genieten.

Dikke kus,
Carrie

  • 17 Mei 2013 - 19:00

    Oma En Opa:

    Wat een verhaal zeg net nu je klaar bent en lekker met je vriendin vakantie gaat vieren
    Ik hoop dat je toch een leuk feestje hebt vanavond

  • 17 Mei 2013 - 19:08

    Simone:

    Lieve Carmen,

    Het wat vervelend nou, op het laatst van je stage en dan van die rare klachten krijgen.
    Echt niet fijn!
    We zijn benieuwd of er uit de bloedonderzoeken iets komt.
    Sterkte ermee.
    Heel veel plezier vanavond met je afscheidsfeestje.
    En hopelijk kun je nog volop genieten van je laatste vakantiedagen samen met Nadia.
    liefs Simone

  • 20 Mei 2013 - 15:36

    Denise:

    Ik ga jou ook missen Lieverd!!
    De eerste nederlander die ik tegen kwam in Malta, bleek meteen een heeeele leuke ;)
    Maar we blijven elkaar natuurlijk gewoon zien in Nederland!
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 12414

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: