Lang leve de Koning & Koningin - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu Lang leve de Koning & Koningin - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

Lang leve de Koning & Koningin

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

30 April 2013 | Malta, Sliema

Gefeliciteerd met onze Koning!! Ik hoop dat jullie allemaal een hele leuke, laatste, Koninginnedag hebben!
Ik ga hier mijn eigen feestje vieren. Ik heb namelijk samen met Merel een groot feest georganiseerd 'Dutch Queensday Malta 2013'. Helaas zijn wij na-ge-aapt door 2 andere clubs/scholen.. Dus competitie hebben we zeker maar op dit moment staan er al zo'n 100 mensen aangemeld dus het begint er op te lijken. Vanavond om 10 uur zal er eerst een Nederlandse DJ draaien en daarna nog 2 andere DJ's, er zal een Best Dressed competitie zijn, leuke offers aan de bar en een gratis welkomstdrankje. En zelf betalen wij lekker helemaal niets haha, de manager van de club wilde alles voor ons betalen omdat hij zo wat het halve uitgaansgebied bezit!

Verder begin ik toch langzaam wel af te tellen.. nog 27 nachtjes.. De tijd is voorbij gevlogen en stiekem zou ik hier nog wel even willen blijven!
21 Mei komt Nadia gezellig hier voor een weekje vakantie samen dus daar heb ik super veel zin in!
En 17 mei ben ik al weer klaar met stage.. nog 2,5 week te gaan en dan is het voorbij, officieel mijn diploma binnen! Nog wel even wachten op 8 juli voor de uitreiking maar dat maakt niet uit.

Het weer is de laatste tijd ook alleen maar heel heel heel goed, waardoor ik toch langzaam aan wel een beetje bruin begin te worden!

Ook kijk ik er wel uit om naar huis te komen hoor, al mijn lieve vriendinnetjes, ouders, familie, bibi & puntje natuurlijk!!! Maar soms is het lastig, want ik heb hier ook een nieuw leven opgebouwd, en Malta is gewoon een geweldig eiland met zoveel mogelijkheden, ook qua werk!

Maar toch maar weer even 4 jaartjes terug naar het realistische leven van 4 jaar HBO en daarna kijk ik wel verder.

Ik zal nog wat leuke foto's uploaden van de maand april!

Dikke kus & ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en jullie het ook leuk vinden dat ik weer thuis kom hihi.

xxx

  • 02 Mei 2013 - 21:49

    Simone:

    Lieve Carmen,

    Jij ook gefeliciteerd met onze nieuwe Koning en Koningin!
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met Opa en Oma.

    Wat gaat de tijd snel hé, en wat heb je veel meegemaakt.
    Nu bijna klaar met stage en dan nog heerlijk een week met Nadia.
    Geniet ervan.
    En ja.... wij vinden het ook weer heel fijn als je weer thuis bent.

    lieve groetjes
    Henk en Simone

  • 12 Mei 2013 - 23:05

    OPa,Oma,vd Burg :

    Hoi Carmen,
    Wat hebben jullie een geweldig oranje feest georganiseerd,heeft het voldoende opgebracht,?
    Nou meisje, ons feest was ook geweldig,op de dag zelf werden we overvallen door 7; pubers;
    hadden ons mooi te pakken ,Simone belde om +- 7.15 uur om te feliciteren,ging naar haar werk,ja,ja,
    ongeveer 7.30 uur ging de bel, daarna de overval en lachen dat ze deden.
    Zaten om 8.00 uur met 9 pers aan het ontbijt,heel gezellig,op 27 april werden we opgehaald
    met een oude citroen uit 1953,na een mooie tocht kwamen op de feest lokatie aan.
    Ze hadden door de zaal touwen gespannen met gecopieerde foto,s van ons en van ons gezin,fam
    enz heel leuk hoor,ook hadden ze een leuk lied gemaakt, later toen de rest van de fam en onze vrienden
    er ook bij waren hadden ze nog een leuke kwis over uit spraken van Opa,Oma en moesten ze raden wie dat gedaan of gezegt had,al met al hebben ze ons een heel fijn feest gegeven.
    Carmen nog bedankt voor je felicitaties, voor onze trouwdag als voor Opa zijn verjaardag.
    Nou meisje, nog even, over een paar weken ben je weer thuis het gaat best vlug vind je niet? Las dat je
    vriendin nog een week komt dat is gezellig,kun je nog leuke dingen met haar doen.
    Je vermaakt je prima,misschien bevalt het zo goed om reisleidster te zijn dat je daarvoor verder gaat?
    We zien dat wel,Carmen nog een fijne tijd.
    xxx Opa,Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 12409

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: