Op de helft - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Sliema, Malta van Carmen Meijer - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

09 April 2013 | Malta, Sliema

Precies op de helft. 2 Maanden geleden kwam ik in mijn uppie aan op Malta en stond er een groots avontuur op mij te wachten! Na 2 maanden Malta vind ik het nog steeds super. Elke dag verbaasd het eiland me weer!

Papa & mama zijn hier 4 daagjes geweest en dat was heel gezellig! Over een weekje zitten Tamara & Maik hier, en 21 mei Nadia! En dan 7 dagen later ben ik al weer thuis.. De tijd vliegt, en soms zou ik willen dat dat niet zo was, en dat ik nog iets meer tijd had hier in Malta.

Mijn stage wordt wel steeds minder.. Ben eigenlijk meer een reisleider dan een stagiaire. Ze leggen veel druk op je schouders omdat je een leider bent, en stel je bent een keer ziek, zoals ik op dit moment, dan hebben we de poppen aan het dansen. Dat kan écht niet volgens hun.. Terwijl mijn baas om het minste & geringste naar het ziekenhuis gaat of stopt met werk omdat ze verkouden is, of een kater heeft van de dag er voor.
Ik lig op dit moment met koorts, verkoudheid en een verschrikkelijke hoest in me bed en gelukkig heb ik nog tot morgen 11.30 om te blijven liggen!

Er is 1 heel leuk ding aan mijn stage op dit moment! Merel en ik zijn druk bezig met het organiseren van een feest genaamd, Dutch Queensday Malta 2013! Hebben al een meeting gehad met de eigenaar van de club waar we het doen, en moeten minimaal 100/150 zien te regelen. In eerste instantie was het alleen voor Nederlanders, maar we gooien de boel toch open voor iedereen om meer omzet te maken! Dus laten we hopen dat dit een succes wordt op 30 April! The good thing is, 1 Mei, de dag er na, is het hier Public Holiday i.v.m. dag van de arbeid, dus is iedereen vrij! Dus dat betekent dat mensen niet als smoesje kunnen gebruiken dat ze naar school moeten!

Mijn kamer genootje is ook super leuk! We hebben leuke gesprekken en we helpen elkaar heel erg als er wat is. Vorige week was zij heel ziek, kook ik voor haar, nu ben ik heel ziek en gaat ze voor mij koken morgen hihi.

Verder is er niet iets heel spannends gebeurt. Het weer wordt beter, ik heb zelfs al een keer hardgelopen, ik heb nog steeds hele leuke vrienden en ik zit lekker in me vel! En ik eet heerlijk!!!!! Papa en mama hebben allerlei dingetjes (o.a. Knor Wereldgerechten) meegenomen vanuit Nederland, heer-lijk!! Thanks hiervoor.

Ik ga nu mijn avond eten, aangezien ik de hele middag hebben geslapen van 5 tot half 9. En daarna duik ik weer lekker me bed in om te slapen!

Liefs,
Carmen




  • 10 April 2013 - 09:05

    Mark:

    Wij vonden het ook heel erg leuk op Malta. Ik kan niet wachtten tot je thuis bent xxx papsie

  • 10 April 2013 - 09:41

    Oma:

    Beterschap lieverd , wij kunnen je toch niet besmet hebben via skype het is hier ook snotteren en hoesten we lijken wel zware rokers maar de lente komt eraan. en laat je niet gekmaken als je ziek bent moet ze dat maar accepteren lekker uitzieken . Heel veel liefs van de boerderij en veel plezier met het koningsfeest! Xxxxoma en opa

  • 10 April 2013 - 19:48

    Simone:

    Lieve Carmen,
    Hoesten en ziek op bed liggen is echt niet fijn. Gelukkig heb je zin om weer een heel verhaal
    te schrijven, kunnen we nog steeds met je meegenieten en meeleven!
    Doe maar rustig aan en goed uitzieken.
    Heel veel succes met het organiseren van het Koningsfeest.
    liefs/knuffel Simone

  • 10 April 2013 - 19:57

    Lisa:

    Hee Carmen!
    Leuk om jou verslagen te lezen over je stage in Malta.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!!!
    Suc6 met het organiseren van "Dutch Queensday."
    & beterschap!
    Xxx je nichtje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 12406

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 28 Mei 2013

Stage avontuur in Malta

Landen bezocht: